16.35

Kom preciiiiiiiiis hem efter en lång! skoldag.. Skulle egentligen dragit på body combat men hade 10 min på mig hemma att byta om, äta osv så det sket sig. Imorgon ska jag iaf dansa Sumba med Louise :) Duktiga mig.. Har ju bojkottat även chips osånt nu (om det inte är något spec typ födelsedagar oså, då får jag äta chips men inte godis) så är väl bara träningen som saknas!

Idag ska jag då plugga massvis, hela eftermiddagen faktiskt hade jag tänkt.. så att jag inte somnar o sover bort hela eftermiddagen som jag brukar. 
O imorgon blir det till att handla lite osv och träna då.
På torsdag har jag tvättstugan så lär väl bo där hela eftermiddagen
O på Fredag så sticker jag till pappa i Floby.

I helgen tänker jag inte festa, jag vill mysa.. både med familj och vänner så vi får väl se vad som kan tänkas dyka upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0