17.26

Det suger att jag inte hinner gymma idag :(( Hade velat boxas lite och svettas oså (hade 3 pass inbokat)... men nu är det som det är, pappa kommer och hämtar mig ikväll så det ska bli kul iaf.
Jag tycker att atlantica borde ha lite mer pass på helgerna, jag vill dansa eller slåss eller helst en blandning av det men nu får man ju vänta tills på måndag :'O.
Vet att det blir mycket tjat om träning, men fan vad kul det är!! Jag älskar det! :D

http://www.youtube.com/watch?v=T0Yhi1G6Iig Den videon visar precis vad vi gör på body combaten, åh lord i love it, får damp o vill bara köra när jag hör musiken, haha!

Imorgon är det sista dagen på central och på kvällen äre pizzatime (salladstime) Jag är inte ens sugen på pizza, har man klarat sig första veckorna så försvinner godis- och flötsuget sen så det går riktigt bra för mig, hihi!


Sånnahär äter jag när jag gymmat, så sjukt goda (bättre än godis!!) och dessutom nyttigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0