18.19

Hej, jag bor i Falköping... staden där folk snackar skit om personer de aldrig pratat med. Att folk aldrig kan lära sig att hålla tyst och snacka om saker de vet något om ist? Fattar inte vad problemet är ;S

Fler och fler personer blir 18, det suger.. vill med!!!!!!!!
102 dagar kvar, åh gud gå fort!
På tal om dagar så har jag endast 5 dagar kvar på min praktik, hälften gjort alltså o det känns göööööött!

Jag orkar verkligen inte skriva mer, blir bara irriterad på folk o deras skitsnack, kom fram och prata med mig ist för att prata om mig....... SVÅÅÅRESSSSSSS, HIHIHI!

NE SkA SLUta CePA OCH GÖRa OVÄrDA MElLannRUMMM ÖVVERALT
(har aldrig spårat förr :O)


Kolla bara vad cool jag är! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0