19.40

Nu är jag hemma igen, hur tråkigt?! Hann inte ens kolla klart på Mysteriet på Greveholm ju :(( haha! Såhär har iaf min helg sett ut;
Fredag - Kom till Emma vid 6tiden, vi dampade runt i plastpåsar och spårade så som bara vi kan. På kvällen/natten blev det 2 djupa filmer, eheh och massa massa massa prat.. givetvis åt vi chips o drack cola med!

Lördag - Vaknade vid 1, åt frulle o korv <33 innan vi gick ut till stallet och spenderade x antal timmar där. Tror vi var inne igen vid 6 kanske. Det blev en dusch och sedan lite fix innan vi stack upp till Robins rum där Robin x2, Nelly och Denise satt och drack öl typ (6-manna-partyn-äger!). Vid 12 skulle Lena och Bosse sova så då blev vi genast jättetysta (nästan iaf) och så åt jag o Emma pannkakor och deepade lite fram tills 1 när vi kollade på big brother och fick ryck. Hahaha säger bara en sak; fisar äger!

Söndag - Vaknade vid 12 typ av att Robin stormade rummet, FU! Osen blev det frulle och korv givetvis. Gick sedan ut till stallet eftersom hovslagaren var där oså kom Vicky förbi o lite sånt.
Eftermiddagen spenderades på Emma framför Greveholm (ja vi ligger på varran under samma täcke fast att det finns två till bara för att vi är så mysiga).

Helgen har ägt sönder eftersom min Emma är så bra <3

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, du är bäst älskling! <3

2011-03-20 @ 19:44:00
URL: http://emmmalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0