20.12

Idag har jag spenderat x antal timmar på sjukan.
Dom stack mig i armen men eftersom jag fick ett klistemärke så äre okej... iaf nästan.
I vilket fall som helst har jag virus i bihålorna (därav min huvudvärk som fått mig att nästan svimma)
och eftersom det är ett virus jag har så får jag ingen pencilin eller något utan har fått en lindrande nässpray och så är det bara att vänta ut det. Så blir ingen praktik imorgon heller, buhu :( missat 50% men vad gör man? Lite kul ändå att Carolina (hon den snea på min bild i inläggen under <3) har exakt samma sjukdom som mig. Smittat varran?! ah typ...

Så här ligger jag, med chips och naturgodis, har precis tagit nässprayen och hostmedicin jag fick med. Chattar med mongolido och kollar på tv. Det känns helt okej ändå, och plugget som jag borde göra tar jag igen i helgen (eller..?)

PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

krya på dig stumpilumpan :)

2011-03-11 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0