20.46

Okej, sumba var inget för mig.. jag är verkligen mer för att slåss o träna skiten ur sig oså, sumba var lite för "mesigt" eller vad man ska säga. HAHA! Tuff jag låter.. Lär säkert gå på det fler gånger iaf eftersom det inte är något annat på onsdagar som lockar.
Och jag har sådan beslutsångest över helgen, på fredag vet jag vad jag ska göra. Blir body pump med Loysan och sedan kommer pappa o hämtar mig så blir chill i Floby. På lördagen vare tänkt med lite spontanparty, men så kom ju ålle med en ny fest den 8'de, vilket är väldigt snart.. och blöööööööh!
Kanske kan hitta på något kul med pappa denna lördagen ist, och faktiskt ta mig i kragen och plugga lite.. Åh vad svårt! Plugga på en helg är inte riktigt min grej... HIHI!
Ne nu ska jag skriva lite svenska och sedan försöka att lägga mig i tid, imorgon blire tvätt o mys med Jackie!

Kommentarer
Postat av: carolina

glad att jag har dig <3

2011-03-31 @ 08:37:26
URL: http://carolinakjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0