20.58

Matilda och jag bestämde oss för att gå ut och gå förut, men efter 10 meter insåg vi att som de veklingar vi är skulle min säng passa bättre för tjejsnack. Och tur var väl det eftersom det började snöa som tusan efter en liten stund. Jag är faktiskt megaglad att hon började i våran klass och att slumpen plaserade oss i samma grupp under hennes första dag, och att våra mormödrar är typ BFF och att hon bor så nära mig så vi blev busskompisar redan första dagen för hon är helt superbäst!

Jag längtar till skolan nu, för om man bortser från alla 94307689345 inlämningar så hur mysigt är det inte att kramas och bara få prata i massor en hel dag? Imorgon blire dessutom träning med min Josse, huuuuuuuuuuuur göööött?! Mitt humör är dock lite bajsigt atm men det gör inget, jag äger iaf :))) haha ne nu ska jag laga lite mat och försöka få tag i lite folk.

PUSS


HAHA... lovar att katten hatar mig...



Kommentarer
Postat av: matildisen

du rockar mina intersport-sockar!

2011-03-27 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0