21.13

Oj oj oj vilken fin dag det har varit idag! Säger som de flesta andra, nu är det vår på riktigt.
Idag har jag skrattat så mycket så min mage är alldeles öm och jag har kramats och skrattat lite till. Idag kände jag sådan otrolig glädje. Kollade på film, hade friidrott där jag o Jossis låg på en maddrass och pratade med fina klasskompisar (o jag lärde mig både tresteg och häck, hihi)
Sedan var det hål, togs en massa kort och köpte kakor på willys!
Risgrynsgröt och sedan var det konsert... grät under 3 låtar och hade gåshud under 2, så den måste väl varit bra antar jag.

Efter skolan pluggade jag o Josefine i flera långa timmar och sen åt vi lite glass.
Ni hör ju hur bra dag jag haft?! Hoppas imorgon blir minst lika fin (hihi på kvällen ska jag ju till Emmsan så lär garanterat bli bra)

Jag älskar dig Josefine <3




hjärta!

nu orkar jag inte ladda upp mer, det kommer en annan dag. Men ni ser ju hur härligt det ser ut, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0