21.42

Det värsta med att tvätta är att saker aldrig hinner torka ordentligt så just nu har jag kläder som hänger i precis hela lägenheten... Tur att jag hinner städa iordning lite imorgon innan jag drar mig ut mot floby!

Min lägenhet har faktiskt varit riktigt fin i en hel vecka nu, det har nog aldrig hänt förr... HAHA, illa Jonna!
Nu har jag även bestämt mig för att jag SKA plugga i helgen, iaf lite, typ yttepytte. För det är bättre än inget alls och annars lär jag få ett extremt h*vete nästa vecka. Gud vad jag är duktig. På fredag blir det party iaf o jag är SÅHÄÄÄÄR taggad, det är sant! Så taggad har jag inte varit på skitlänge. Oså äre lixom 7 jobbiga dagar kvar, men dom går förhoppningsvis fort :DD (och jag spikar förhoppningsvid 2 prov, 3 inlämningar och en redovisning under den tiden med, MVG hello)

Och jag kom även på att jag varit i skolan hela den här veckan, på varenda lektion.. För att vara mig är det otroligt bra (okej, har mest varit gilltlit frånvaro det sista, men inte ens det den här gången) 

Det här inlägget blev totalt ovärt för er andra eftersom det enda jag gör är att berömma mig själv typ..? hahaha men som Jossen hade sagt; ah det får man ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0