21.50

Jag har skickat in båda mina APU-uppgifter nu! :O (Jag, Jonna, är i god tid för en gångs skull...)
Att jag har 2 saker till som borde vara klara imorgon skiter jag i just nu, jag har pluggat järnet i helgen och är någolunda nöjd med det jag skickade in idag så ska unna mig en myskväll, hihi!

Imorgon däremot blir stenhårt plugg hela em (eller så mycket mitt huvud pallar iaf).
Gud vad jag är duktig ibland... Vill bara bli klar med det som jag har liggandes!

Ne nu skulle jag inte skriva ett inlägg om allt plugg jag har utan om att jag gillar mina vänner väldigt mycket <3
DOM ÄR HUR GOA SOM HELST, HIHIHI!





Kommentarer
Postat av: carolina

speciellt carolina kjellander :D:D:D:D

2011-03-13 @ 22:42:48
URL: http://carolinakjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0