22.14

(har lyckats sänka mina krav lite också.. jag har börjat inse att ett MVG säger inte mycket mer om mig som person än ett G gör, bra där Jonna!)

Känns rätt gött att jag inte känner mig lika pressad längre, måste inte hålla på med schutusen saker för att alla andra ska va nöjda eller för att någon annan gör det. Nu tänker jag börja göra saker lite mer i min egna takt och det firar vi med lite oboy och film! 

Hahah ibland överraskar jag nästan mig själv!

Langar en söt bild på mig och carolina för att vi är så söta och för att jag är lite glad över att vi ska ses i helgen, ihihi!

Kommentarer
Postat av: carolina

haha vi är ju söta;)

2011-03-10 @ 12:16:59
URL: http://carolinakjellander.blogg.se/
Postat av: fly

hu

2011-03-21 @ 19:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0