23.34

Det är tomt utan Vickan.. hahah är så van att hon är här nu så är helt skevt utan henne (tur att hon kommer kl halv 7 imorgon bitti då, hihi)

Har förövrigt diskat o haft mig så nu har jag bara dammsugning och torkning kvar. Dock känner jag mig sj och vet att det inte kommer bli gjort. Jag är sån att om jag börjat städa kör jag på som bara den men om jag tar ett litet uppehåll på några timmar kommer jag inte igång igen förens min lägenhet ser ut som en soptipp igen!

Jaja, har iaf gjort mer än vad jag trodde så är helt okej! Har ingen väckarklocka så vetifan hur jag ska komma upp imorgon, hoppas att jag vaknar av min dörrklocka (brukar jag inte göra..) HAHA stackars Vickan annars, får stå där utanför... HEHE
Ne jag är nog lite trött, nu blire mer Twilight, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0