när livet går bra

Vickan bor hos mig, det är bra, hon får mig att må bra!
Vi gymmade förut, så kul men nu är kroppen helt slut!
Imorgon är det LesMills-party (tema skrämmande, funderar på att klä ut mig)!
Idag pajjade min Ifön men den fixas under helgen!
Jag är mycket pirrig i magen!
Vickan står i köket och lagar mat åt oss, hon är lätt kvinnan i vårat förhållande!
Jag har börjat älska! tonfisk!
Har fått nytt internet som fungerar, tack Jacob och pappa!

Ah, ni fattar nog att jag mår ganska bra, ända in i själen, och det händer inte ofta.. tror det är bra att jag inte bor själv (Vickan <3) och hinner tänka så mycket! 
<3

Kommentarer
Postat av: Vickan!

<3!

2011-11-10 @ 07:38:43
URL: http://belowground.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0