stark

Jag har det senaste slarvat rätt hårt både med mat och träning.. Det börjar märkas nu!
Ställde mig på vågen förut...det räcker om jag säger emo va?
Har bara totalvänt, åt fel håll, så nu är det seriös skärpning!

Vad hände med motivationen, vad hände med att jag mådde bättre både psykiskt och fysiskt när jag åt bra mat, vad hände med motivationen att köra 3 pass om dagen (vilodag en gång i veckan), vad hände med ingen alkohol, vad hände med motivationen att gå upp tidigt och morgonträna, vad hände med mitt liv?

Jag tänker hitta tillbaka, jag tänker göra som jag gjorde förut - träna bort träningsvärken och inte ligga hemma, jag tänker sluta med allt godis igen, jag tänker satsa fullt ut denna gången - och lyckas!
Men först ska jag lipa lite och i helgen tänker jag tröstäta.

NEJ JONNA JEOVINA, skärpning, OCH DET ÄR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0