bf bf bf dominerar

Jag överlevde skoldagen och hade ganska kul på vägen, min klass <33 osv!
Imorgon blir det uppsats 8-11 (eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om än och orkar inte bry mig är väl jag klar vid 9) och sedan blir det bowling med sött folk på eftermiddagen. Klagar inte!

GISSA VEM SOM FÖRBÄTTRADE SIN TID PÅ KONDITIONSTESTET YTTERLIGARE EN GÅNG?!?! HEHEHE JO JAG!
Har sprungit så fort jag bara kunnat alla tre gångerna och gjort mitt bästa;
I början av ettan sprang jag på 16,någonting
I slutet av ettan sprang jag på 13,47
Idag sprang jag på 10,57
(Vi springer typ 2,3 eller 2,5 eller något sånt)
Jag var under 11 minuter, det är helt sjukt!!! Jag, Jonna Jeovina, med jordens sämsta kondis lyckades svinbra! HUR GICK DET TILL?! (tack till atlantica för era stenhårda pass osv) Så firade det hela med att kötta på ett bodypump pass i eftermiddags! haha.. Imorgon får iaf kroppen vila för jag ska tjocka mig med Josefine <3

Livet äger, PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0