bom bom

Det blev en halveffektiv dag idag istället, sov först sedan körde jag bodyjam och step och har även nöd-tvättat. (alltså tvättat underkläder och handdukar typ, mer orkade jag inte)
Gissa vem som har skickat in, inte bara en utan, hela tvååå!!!!!! inlämningar ikväll med, brabrabra!!
Nu ligger jag bara efter med typ 3 saker till innan jag är i fas med de andra, bom bom bom wehoo!

Dygnar inatt för att spika en redovisning imorgon, och eventuellt nörda in några enstaka engelskaglosor, kompis det går bra nu! 

Vet ni en sak föresten? JAG HAR ENDAST 8 (7 eftersom jag är på riskettan typ hela tisdagen) DAGAR KVAR I SKOLAN INNAN LOVET + 6 VECKORS APU, hur gött då?!
Kämpar denna veckan ut och på söndag (ne okej, måndag!) ger jag tusan i skolan och hoppas på att va klar med allt då och vägrar skriva en enda inlämning till, åh pepp!

söt b(f)-rud efter träningen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0