bom lay bom lay BOM!

Här sitter jag och hare, hahahha!

Igår sov jag över hos Josefine, vi åt kladdkaka, choklad och en massa chips. Dessutom tittade vi på the ring så nu är jag jätterädd..
Hon är ganska så megabäst den där Josefine, och vi är ganska bra på att vara arga, prata om livet, skratta och allt annat som två tjejer på 16 (snart 17!!) respektive 18 år borde vara.

Nu sitter jag i min morgonrock, nyduschad efter veckans mördardag på gymmet; 60min bodystep följt av 60 min bodypump. Kan ju erkänna att jag fuskade mig igenom halva bodypumpen typ!

Ska skriva en sammanfattning och en annan inlämning innan jag lägger mig hade jag tänkt, men kan bli svårt eftersom jag halvsover just precis nu så vi får väl se.

HARE BRA ALLA SMÅ SNUTTISAR DÄR UTE OSV!


vet inte riktigt vad ja höll på med, skyller på att jag var full, det brukar funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0