BREAKING DAWN PART 1

Den 15'de november åker jag, Jossen och Carro till Skövde för nattbio. Haha, satt på hålet idag och fick ett sms om att biljetterna nu var släppta, vi fick ryck, började nästan gråta och bokade in oss på världspremiären den 15de kl 23.59. Dock har vi ingen skjuts hem än, och jag har inga pengar men man lever bara en gång!!!

Är sjukt jäkla lycklig!! :DDDDD
Förövrigt så har jag idag ätit massa tacos, sovit en stund i mysrummet, fått bra respons på en redovisning jag gjorde i måndags, skrivit ett prov jag knappast kan få G på, redovisat lite, ätit 2 äpplemazariner och 2 chokladbitar (det var ju det där med att skippa sockret Jonna....)

Vill verkligen beställa hem lite saker till halloween, ser framför mig hur jävla snygg jag skulle va, men då behöver jag typ en massa pengar först, o denna månaden gick jag back med dryga 1500 + att pappa fyller år o nu bion o det så ah, får helt enkelt skita i halloweenparty detta året, sux 2 be me! FAST JAG SKA PÅ BREAKING DAWN SÅ DET GÖR INGET IAF!

HIHIHIHIHIHI JASPER (och edward..) NU KOMMER JAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0