det där med att gå bf


en liten peppande bild behövs en dag som denna!
Har fått höra hela dagen hur hatisk jag är, fina klasskompisar har jag allt <3 (okej, jag brukar hata saker, men idag gjorde jag faktiskt inte det fast det vägrade dom lyssna på, gossenossarna)

Drunknar i plugg så ska ta i tu med det snart innan jag ska köttaaaa på gymmet på 2 helvetespass nu innan en vecka utan träning. Ikväll blir ännu mer plugg för imorgon stryks 3 saker från listan och då har jag bara en, EN!!, sak kvar innan jag går på lov.. Åhsåunderbart!

Idag bjöd bf på 2 lekar, massa mys och dessutom massa fika! Man fick ta så mycket man ville, hur ofta händer det då eller?! Så tre stora bullbitar senare vandrade vi vidare till ett studiebesök, seriös_skoldag!
Imorgon blir det värre, men då bjuder skolan på tacobuffé så jag ska nog överleva, HIHI det går bra nu, kompis det går bra nu!
Fy i helvete vad jag älskar min klass, kommer längta ihjäl mig under praktiken!
PUSS ALLA SNUSSENUSSAR DÄR UTE
tur att jag är mogen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0