duktig flicka

Skickade nyss in mina samhällsfrågor, hahaha skrivit svaren rakt av boken på ena och den andra blev inte direkt mycket bättre... men what to do? Tar igen det nästa gång eller något, dom är ju i alla fall inskickade (1 dag förtidigt dessutom, det ni!)

Har även skrivit ihop två sidor om anorexi, men vill finslipa den lite mer så skickar inte in den än.
Får inte glömma att jag varit på spinning och core och färgat min fula utväxt.
Hunnit med en hel del iaf, go Jonna go!

Imorgon blir det skola, diska, gymma och skriva lite på min samhäll som skulle varit inne v.38.. opsi! Fast den var frivillig så är nog inte så farligt.
På onsdag kommer pappa så ska försöka att ha gjort så mycket plugg som bara möjligt tills dess så att jag inte behöver plugga bort hela helgen lixom! SMART_CHEY_93!


egoist i somras någongång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0