engelska B

Hahah är lite glad just nu, fick reda på att ett VG i engelska B inte är helt omöjligt och det kom lite som en chock eftersom jag inte gör så hemskans mycket under lektionerna. Sedan var inlämningarna jag skickade in inatt "mycket bra" och den andra "kunde inte blivit bättre" så jag är ganska nöjd!

Dock försov jag mig imorses och missade hela samhällen så har hur mycket plugg som helst just nu känns det som, får bli en pluggnatt och sedan tar jag resten i helgen, GO GO!

Nu ska jag snart byta om och ladda upp med marknadsgodis inför party ikväll (hihihi!)


jonna + godis = sant
hahahah så bra gick mitt nyttiga liv osv!
Inatt ska jag även diska så att jag endast behöver dammsuga imorgon, shit vad jag är duktig osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0