göteborgsvarvet

Nu är det dags att börja med intervallträning och även backträning.
Om ett och ett halvt år springer jag Göteborgsvarvet! Hade gärna sprungit redan 2012 men vet själv att jag inte skulle klara att springa 2 mil så snart så lika bra att börja träna nu istället och lyckas bra när man gör det!
PEPP PEPP WOOOP WOOOOP!

Blev ingen träning idag för är verkligen inte frisk.. Imorgon kör jag dubbelt upp istället!
Har även börjat packa lite inför fredag, mest för att jag vill åka nu, är så pepp på att åka här ifrån, hihihi!
Löpargrejer nerpackat - check!

(har inte ätit något godis/socker alls idag, måste vara år sedan jag inte åt något socker alls på en hel dag, håller dock på att dööö men ska försöka hålla mig tills fredag nu, sedan ska jag tjocka i Sala och efter lovet är det godisförbud som gäller)
KÄMPA JONNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0