igår

var riktigt längesedan jag var så glad som jag var igår, hjälp vad jag skrattade!

Klockan åtta satt jag i myskläder och drack glögg och klockan nio satt jag på tåget påväg mot party! Spontant är ta mig tusan bäst!
Kvällen fylldes sedan av jag-har-aldrig, that's what she said, kramar, -hejvemärdetsomborhär, kebabrulle, "kan-du-skjutsa-hem-mig-senare-så-jag-får-efterfesta",skratt, frusa händer som för ett ögonblick blev lite varmare, fina ögon, och allt som en lördasnatt ska innehålla!


som ni ser var kvällen ganska dimmig, hihi så fint!

Blev väckt klockan 7 imorses men pappa förstod ganska snabbt att det inte var så snällt så fick sova en tille till och när jag vinglade upp vid åtta för att krama dem hejdå mådde jag som jag förtjänade.
Idag har jag sovt, ätit hos farmor, sovit ännu mer, fikat hos fia, sovit lite till...
...och nu ikväll ska jag plugga, diska, gå en bakis promenad runt Falköping och allt annat jag inte riktigt orkar med.

Kommentarer
Postat av: -

Hur kommer det sig att du och emma umgås så mkt nu igen?

2011-10-23 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0