ingen lätt dotter

Det är nog inte lätt att ha mig som dotter, har krävt pizza med massa sös och pommes (i Sala kollar dom bara konstigt på en när man beställer det..) en tur i ett spökhus och ett uppvärmt utespa tills imorgon kväll, nu blev ni allt avis va? HIHI

Jag har varken börjat plugga, städa eller något annat heller för den delen. Drog till gymmet för ett pass Jam, skulle lixom chillat mig igenom den timmen och dratt hem o fixat efter men när EmmaS sa att hon skulle stanna på combaten så kände jag att det ville jag oxå. Sagt och gjort!
(Hade mitt knäskydd idag så det gjorde bara liiiiiite ont, heheh)

Så nu har jag dessutom hunnit med en omelette hos världens bästa mormor, high five!
Ska dygna inatt, fml lite.. kommer dö på tåget, men har så lite tid och så mycket att göra så blir bäst så!

PUSS DARLINGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0