motivation

Idag har jag;
Spelat badminton
Haft min första körlektion (!!!!!!!!)
Varit på premiären av body jam
Slumrat i soffan
Kört combat


och skitit totalt i allt plugg som borde varit gjort tills typ nu... ehhehe ops!
Gymmet bjöd på rosa bubbel och allt var jätterosa där, hur mysigt som helst, och dessutom älskade jag verkligen body jam. Man var helt vilsen men det var så otroligt roligt så ska köra det redan imorgon igen, hihi!

Kör på med ca 10 pass till denna veckan, känner för en köttarvecka och skita i plugget vecka så så får det bli!
Motivationen är på topp och livet är underbart!


jag om något år, heheh... ne men seriöst, tänk om man kunde ha den kroppen + dom tuttarna. När jag gymmar så blir mina tuttar såhär . . små och sillisar är inget för mig, fml!
TUTTPROBLEM
(gå o lägg dig jonna o sluta asgarva åt dig sj..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0