natten är ung och jag ligger vaken

Eftersom jag sket i livet ikväll kommer jag ha fullt upp imorgon kväll med, lär inte bli mycket sömn om man säger så.. Innan jag lägger mig imorgon ska jag ha;
-Vattnat
-Dammsugit
-Diskat
-Packat
-Skrivit två inlämningar
-Fått ordning på mitt liv
-Storstädat
och lite till...
Men när jag väl stupar i säng kommer jag kunna göra det med ett leende på läpparna!
KÄMPA NU JONNA, ENDAST EN SÅDAN JOBBIG OCH SEN EFTERMIDDAG KVAR!!

Min kropp behöver sömn nu, har varit dåligt med det de senaste veckorna, den skriker efter sömn och mat hela tiden. Fast ska inte sova bort det här lovet, ska se till att spendera så mycket tid med familjen som går.

NU SKA JAG SLÄNGA PÅ EN FILM OCH DÖ MED EN VÄRMEDYNA PÅ KNÄT, INTRESSANT VA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0