riskettan

Nu ska jag snart springa till körskolan och sitta där heeela dagen, eller i alla fall tills kl 12!
När jag fått min hjärna fullsmockad av info om varför man inte ska supa och köra bil så beger jag mig hemmåt och skriver lite på en inlämning och sedan planerar jag att powernappa i en timme, eller två. 

Jobbigt bara att jag är SÅHÄR sjuk och vill träna SÅHÄR mycket eftersom jag inte får träna mer efter torsdag (hihi sticker med tåget uppåt i landet på fredag) Så får se om jag kanske orkar mig på ett core-pass i alla fall, om jag har tur lixom! 
Tror mina bihålor spökar igen, känns så.. SÅ typiskt att jag blir sjuk lagom till lovet lixom, FML!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0