söndag

Igår var det dans och det var underbart!
Hade så kul så jag vet inte vad;
Kramar - massa kramar, "nej vi vill inte ligga med er för vi är lesbiska", nemen-hej-det-är-ju-du, efterfest hos mig!, -kom så smiter vi bort i natten!

och en massa massa mer!

Emmas tre små bilder eftersom jag inte tog några egna typ

choklad mitt i natten är gott

haha puss!

chilledill

Och kan passa på att svara på en fråga jag fått

Jo jag och Emma umgicks inte alls under några månaders tid på grund av olika skäl. Sedan har vi träffats två gånger nu de senaste veckorna och har skitkul ihop så därför umgås vi, hihi ganska logiskt!
Ibland behöver man lite pauser eftersom man är två olika individer med olika personligheter så blir det osämja, hihi!
(och är man dessutom två omogna fjortisar som aldrig kan ha fel så blir det en del bråk 888 HAHA)

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA, fast jag gillar dig iaf :* (oftast) <333 haha

2011-10-24 @ 08:53:08
URL: http://emmmalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0