En sådan lista som ni aldrig kommer att läsa

1. Hur gammal är du om fem år?
Hela 23 bast.. herre min skapare vad gammalt!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Inatt så Vickan, annars ingen alls

3. Hur lång är du?

mellan 172-175 någonting

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Hur många lingon finns det i världen?

5. Vem ringde du senast?
Inte ringt någon sedan typ cruisingen

6. Vem ringde dig senast?
Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Haha ;) sa ju att du skulle lita på mig"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Smsa eftersom jag hatar att prata i telefon typ

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Aldrig varit gifta ens engång

10. När såg du senast din mamma?

En kortiis på 2 min i Torsdags

11. Vilken ögonfärg har du?
Lite blåa med en gul rand i

12. När vaknade du i dag?

Haha vid 7 och dog en smula med lyckades somna om sedan så vid 12 tog jag mig från sängen till soffan iaf

13. Vilken är din favoritjulsång?

Koppången

14. Vilken är din favoritplats?

Vid havet

15. Vilken plats föredrar du minst?

Att vara helt ensam någonstans

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Den som lever får se

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Vickan igårkväll, hon är rätt bäst!

19. Hur stor är din säng?

120cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Har bara skoldatorn för den andra är trasig

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Trosor och tshirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Tre men sover helst utan kudde alls

23. Hur många landskap har du bott i?
Två om man räknar med där pappa bor

24. Vilka städer har du bott i?

Falköping, Morgongåva, Sala, Floby, Vilske Kleva och Åsarp (inte för att 4 av dem är direkt städer, men ni fattar)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Raggsockar!

26. Är du social?

Haha, dom säger det ja

27. Vilken är din favoritglass?
B&J eller Daim

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Haha gillar alla efterrätter :$

29. Tycker du om kinamat?

Inte ätit det på ca 5 år så vet faktiskt inte

30. Tycker du om kaffe?
NEJ!

31. Vad dricker du till frukost?

Dricker kanske ett glas oboy annars så en C-vitamin

32. Sover du på någon särskild sida?

Mage för guds skull!

33. Kan du spela poker?
Jag kunde för några år sedan

34. Tycker du om att mysa/kela?
MYSA ÄR BÄST, fast det beror väl iofs på med vem osv

35. Är du en beroendemänniska?
öhm... fattar inte :(

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Yes I do! Både Rasmus och Joakim råkar vara födda på den bästa dagen på hela året!

37. Vill du ha barn?

JA! Tuttesnutt så gosigt

38. Kan du några andra språk än svenska?
Massa Engelska eftersom jag till och med läser Engelska B med Katarina <3

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet bara för att lixom!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Träningskläder, hahah!

42. Äger du dyrbara smycken?

Tror inte det ;o

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Kollar aldrig på tv typ

44. Kan du rulla med tungan?
Hahaha nej, min tunga är väldigt(!) oflexibel!

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Vickan och Jossen är ganska roliga

46. Sover du med gosedjur?
Hahaha asså nu blir det ju pinsamt här, men ja jag brukar sova med min stora nallebjörn jag fått av farmor.. Skeno jag är 18 bast och sover med en nalle..

47. Vad har du för ringsignal?

Den som alla andra med Ifön har

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Mamma har säkert lite på vinden

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En filt med röda blommor

50. Flirtar du mycket?

Nee, är inte så bra på sånt

51. Kan du byta olja på bilen?
Tror jag nog att jag skulle klara

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

RÄSERJONNA! Fast ne :( Eftersom-jag-inte-ens-har-ett-körkort-än..

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Maus

54. Läser du dagstidningen?

Om jag är hos mormor så ja, annars nej

56. Dansar du i bilen?

Vem gör inte?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Bäst musik just nu, RIX FM!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Antagligen några patetiska ord om kärlek

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Mellan en helg och en vecka tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?



63. Vad lyssnar du på just nu?

E.M.D

64. Har du varit med i tidningen?

Plötsligt händer det osv

66. Vem såg dig naken senast?

Haha antagligen Vickan när jag hoppade runt innan jag skulle duscha... hahaha varför kändes det så fel att skriva?

67. Vad är det för färg på din tandborste?

Blå och vit

68. Hur imponerar man på dig?

Man skrattar, är social och har glimten i ögat

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Vickan eller Jossen har fått stå ut med mina "HEJ DET ÄR JAG OCH JAG DÖR NOG NU" -samtal ett antal gånger

70. Har du någon piercing?
Naveln och överläppen

72. Civilstånd?

Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

Facebook, mina mail och lite bloggar

75.  Ångrar du någonting du gjort?

Desvärre ja

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kaniner, katter, vovvar <3, häst, pappegoja osv

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

1. Jag är sjukt besatt av hur min kropp ser ut, är faktiskt ganska rädd för att bli tjock :S hur stört det än låter..
2
. Jag sminkar mig ALDRIG längre, dels för att det är skönt men mest för att smink är dyrt...
3. I ettan hade jag MVG i allt utom ett ämne och nu är jag knappt godkänd i hälften och har gått ner mig rejält i skolan överhuvudtaget!


81. Svär du ofta?
Haha ibland...

83. Kan du åka slalom?

Kunde när jag var mindre, inte åkt på flera år

84. Vad har du ätit i dag?

Mackor, fil, stuvade makaroner och snart en kebabrulle.. kommer bli fet §

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina ben..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

Min mage och haka

88. Vilken är din bästa egenskap?

Kan vara jäkligt envis

89. Vilken är din sämsta egenskap?

Är så sjukt negativ av mig

91. Saknar du något?

Mhm

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Haha JA?!

93. Vad gör dig ledsen?
Livet kan vara bråkigt

94. Vad gör dig glad?
Vänner och annat bra

99. Vem är din förebild?
Jag skulle vilja vara som farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0