blöööhh

Förlåt för tidigare inlägg, fick ett breakdown.. alla har väl bråkat rejält med sina föräldrar lixom!
Har iaf tränat två! pass idag med, kötta säger jag bara.

Imorgon blir det till att ta en sovmorgon för att jag är trött på livet och sedan ska jag genomliga en hel skoldag i form av sånglektion, idrott (intervaller </3) och där var det slut. Efter skolan blir det bråttom till gymmet för den nya releasen och sedan blir det ännu mer bråttom till bussen för tårta hos mamma.

Sover hemma på natten för på lördag blir det pump på morgonen, bra där Jonna!
Ne jag orkar faktiskt inte detta.. ska avreagera mig genom en snabb promenad.. Puss

Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

söt blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:)

2011-09-23 @ 16:06:41
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0