bodystep

Idag så gick jag till skolan, bytte inrikting så nu går jag fritid och ska inte ha så mycket med barn att göra hihi och sedan hade jag sånglektion. Gick sådär först men sista 10 minutrena gick det awesome! Jag älskar när man känner att man hittar rätt och det bara flyter.

Sedan var det dags för idrott, haha... det är SJUKT vad min kondis förbättrats det sista, för ett halvår sedan hade jag inte orkat springa hälften och idag var jag knappt trött, fnizz!
Efter idrotten var det mys på bf och sedan besökte jag mormor o lite såntdära :)

Den nya bodystep releasen sög... är lite besviken på det men eftersom det är party imorgon så är jag SÅHÄÄÄÄÄR glad ändå. Vet inte riktigt vart vi hamnar osv, men der brukar fixa sig!
Nu ska jag ut och gå lååååååångt, hihi bra där (åt en stor chokladkaka själv nyss + lösgodis, mindre bra)

PUSS


SPÅRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0