det där med att plugga

Jag har skrivit 2 sidor svenska, 1 sida samhäll och 2 sidor på en inlämning vi fick idag i pedagogisk ledarskap (och dessutom skickat in den), är jag duktig eller är jag duktig?

Inte så bra att jag felvänt hela dygnet kanske, men har lite mer ro i kroppen nu när jag fått in en inlämning och är halvklar med en annan, som iofs ska in den sista september.. men ändå. Imorgon blir det att skriva mer på samhällen eftersom den faktiskt ska in denna veckan och dessutom borde jag plugga eftersom jag har prov på torsdag morgon, men orkar inte mer nu... Det får gå lite som det går, lovade faktistk att inte pressa sönder mig själv denna terminen!

Så nu klappar jag mig själv på axeln och kryper upp i soffan och myser, hihi!


har töjt örat med, hihih SÅ FINT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0