durututuutruu

Ikväll är det fredag
Ikväll har jag tränat
Ikväll har jag diskat
Ikväll ska jag plugga
Vad har hänt?

Imorgon ska jag in och träna vid 9
Imorgon ska jag handla present till mamma
Imorgon ska jag klättra med pappa
Imorgon ska jag äta pizza
Imorgon ska jag tvinga pappa att köpa godis

Chillhelg och jag älskar det!
Skolan idag var ovanligt bra, engelskan gick fort, hade min första sånglektion som gick toppen, på idrotten var det bara en massa skratt och på svenskan satt jag bara och lyssnade på redovisningar och hade en diskussion med världens bästa lärare.
Livet funkar just nu, ganska bra.. Lite mer sömn och ordning på mina läxor och en tid i tvättstugan så hade allt varit perfekt, eller ah nästan iaf (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0