igår

imorses vaknade jag bland boxningshandskar, tomma köttfärsåsburkar, kläder och smink. 
Några bra saker med igår
-Träffade en hel del fint folk
-Pratstunden med Fanny, Malin och Vickan på lekplatsen
-Minst 3 stycken kom fram o påpekade hur snygg (o smal!!!) mage (o ben) jag fått, hihi
-Mysiga kramar
-Lösa massa gammal skit som legat och gnagt
och lite mindre bra saker med igår;
-Pinsamma sms man ångrar
-Överärlighet
-Massa tårar
-Blivit jättesjuk
-Hade jättetråkigt på förfesten
-Det var bara massa små 95or överallt..
-Du och du och du
-Mitt ryck när vi gick från förfesten, felåt
-Dagen-efter-ångest

Så nu tänker jag ta avstånd från festandet ett tag, dels för att det är bra för träningen och dels för att det brukar bli roligare när man haft ett uppehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0