köttaköttakötta

Idag har jag och Anna köttat oss igenom ett step-pass och ett pump-pass... svetten bara rann och jag är glad om jag kommer ur sängen imorgon, så det ska vara med andra ord! 

Annars då? Jo har faktiskt diskat lite, börjat fundera på en inlämning som ska in typ i oktober och skitit totalt i den som ska in i veckan, fuck vad du är bra på att príoritera Jonna... Imorgon har jag ett 4-timmars-hål så ska köpa present till mamma och gå förbi gymmet och fixa lite praktik med min pudding! Det blir grymt, hihihihihihihi osv!

För övrigt är mitt knäskydd i tvätten, och tvättar inte förens på Tisdag em så jag får överleva veckans resterande 6 pass utan det, gissa vem som kommer ha ont? :( Well well, vaskamangöra?

(skickade precis in en inlämning som ska vara inne den 30/9.. vad har hänt? Fy vad jag är duktig iaf!!!!!!!! Ska belöna mig sj med en plugg-fri dag imorgon bara för det, hihihi!)


tränings b-rud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0