pang pang pang

Idag har jag spenderat massa tid i skolan där vi kollade på film x2 och åt kakor typ.
När jag kom hem från skolan sprang jag rätt in i min hatthylla så nu misstänker jag att jag har en lätt hjärnskakning... hahaha skitskitskit :( Mår lite illa och det flimmrar smått o har sig, opsi!

Imorgon bitti ska jag knata hela vägen upp till mösseberg för att vara funktionär för alla små ettor! 
Eftersom jag körde bodypump förut så kommer träningsverken vara go dessutom, fml lite!

Nu ska jag ta min alldeles för smarta och söndersprängda hjärna och krypa upp i soffan och äta massa gott, PUSS!

jag vill vara brun igen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-13 @ 09:19:41
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0