run bitch run

Istället för att plugga osv tog jag en springtur på 4km nyss.. Hur sjukt är det inte att innan sommaren kom jag inte runt 2,5km knappt och nu springer jag nästan det dubbla utan problem? Här ser man hur det lönar sig att kämpa! HIHI!

Annars då? Jo ska snart in i duschen (fast att kl är lååångt efter 22, förlåt alla grannar!) och sedan ska jag krypa upp med en kopp te framför någon gammal film.. dumt att klaga!
Imorgon blir det dessutom soft dag i skolan kan man säga, värsta lektionen går till ett studeibesök så ska nog dra på mig ett par mjukisar och överleva. Och imorgon har det FÖRHOPPNINGSVIS löst sig med min praktik också! SÅ SKÖNT!

På torsdag är det studiedag och då har jag tänkt att flyttstäda och vara duktig, kanske plugga lite med.. om jag orkar!
Har varit så flitig i veckan så i nästa vecka behöver jag inte vara flitig alls typ, hahahah eller drömma går ju!
Nu sitter jag mest och försöker komma på något att skriva om eftersom jag inte orkar ta av mig och gå in i duschen, FML!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0