socker

Kent är bra
Idag höll jag på att dö på gymmet - när man redan tränat i 60min och instruktören skriker NU AVSLUTAR VI MED HUNDRA SPARKAAAR, GOOOOOOOO! då tänker man typ fuck, döda mig, nu tack! Men jag överlevde... Hade velat kötta armar lite mer, men kanske lika bra att spara dem tills pumpen imorgon!

Förövrigt då så diggar jag kent och ska snart plugga i någon timme, hoppas på att somna innan 12 idag med (har gjort det sedan typ förra veckan.. även i helgen) och känner själv hur jag mår mycket bättre nu när det är sååhär, hihi!
Imorgon blir det en "jag har fullt upp och måste stressa"-dag. Kanske kommer ett litet inlägg frammåt kvällningen, när jag varvat ner osv.
Den som lever får se, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0