studenten 2013

haha jag är nog ganska knäpp..
Låg och kollade på lite studentbilder från förra året på facebook och började ill-lipa. Jag vill verkligen inte ta studenten, VILL INTE! Kanske borde gå om ett år till.. eller kanske inte!
Helvete vad BF10 är bra, har inte trivts så jäkla bra i en klass innan, o trodde aldrig det kunde bli bättre än i 9EP men det kunde det.

Tänk att vi ska ut på 6 veckors APU denna terminen (+ 1 vecka höstlov) det är lixom 7 veckor utan min klass, är det tänk att jag ska överleva det? :S Tur att det inte är någon APU till våren iaf, hihi då hade jag omkommit! För hur tråkig själva skolan än är, hur mycket ångest man än får av alla läxor och saker som måste göras så krigar man sig dit ändå, och det hade jag inte gjort om det inte var för oss, BF10.






fyfan vad vi är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0