tiger

Igår blev det party eftersom jag är ledig idag! Det blev bilåkning, donken, ösarfest, "hej-jag-heter-jonna-och-vi-kände-varandra-när-vi-var-jättesmå", 3manna fest och allt som hör kvällar-innan-lediga-dagar till!

Idag när jag vaknade upp låg det en person på golvet och sov, min vapendragare bredvid mig och så hade tydligen Tiger kommit till mig imorses vilket jag inte kommer ihåg så hade en stor hund här med.. hahahah!

Jag ska ösa i helgen med, sedan blir det no more party och 100% fokus på träningen.
För seriöst, det suger att vara bakis... som idag, en hel dag åt helvete med huvudvärk och sängliggandes.
Hihihihihihi

Nej Jonna Jeåvajnen, dags att ta tag i ditt liv och iaf slänga alla burkar som täcker halva lägenheten!
PUSS


...från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0