veckan

kul att läsarantalet ökade direkt med mitt förra inlägg, kanske ska börja blogga igen.. vem vet?
I veckan lär jag i alla fall ha jäkligt fullt upp, och jag tänker faktiskt göra en såndär tråkig veckoplanering nu igen, och som vanligt är det endast för min egna skull så ni kan ignorera den on ni vill! 

Ikväll; Bli jättetjock på chips o dipp
Imorgon; Städa, Plugga med Josefine och träna bort det jättetjocka med hjälp av spinning och core!
Måndag; Skolan, plugga massa engelska, Träna BP och Aerobics
Tisdag; Skolan, plugga mer engelska, Aerobics, PSI och core
Onsdag; Skolan, börja tagga (heheh), plugga SV med jossen BS och BP och en massa engelska såklart!
Torsdag; Skolan, svenskaredovisning, engelskaprov, plugga engelska, BC osv
Fredag; Skolan, göra ett eng förhör, begravning, skolan igen - TAGGA!
FEZT ;pPPpPpPpPpPpPp

Funkar för mig, fast skulle gärna slippa ha både engelska"prov" och svenska redovisning på samma dag.. och ett annat engelskaförhör dagen efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0