hej hej hemskt mycket hej

tjabba tjena hallå!

Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist, men orkar inte skriva ner allt så ni får klara er ändå!
Ska snart dra mig mot gymmet, andra gången idag!!! Den ni, heheh...
Blir dock bara ett combat-pass, sulle gått på bodypump med. Fast ändrade det till RPM förut, och nyss avbokade jag det helt. Är väldigt trött så skulle vilja lägga mig och sova, fatta gött och sova i 12 timmar, mhhhm!
Men istället så ska jag alltså träna liiite och plugga lite matte!

Ser fram sjuk mycket emot långhelg, ska träffa alla mina babes på en och samma helg! DET BLIR NAAAJS! 
Imorgon bjuder mormor på mat efter skolan, och sedan ska jag på PSI utbildning på gymmet, blir spännande.
Sedan blir det allt powerspinning och bodystep som vanligt!
Lägg på lite matteplugg på det så har ni min morgondag, jag vet någon som kommer däcka rätt hårt på kvällen! 

Fredag då, jo då tar skolan min sovmorgon ifrån mig... Börjar alltså kl 8 med ett möte istället för 10.
Men har ju anmält mig frivilligt, så bara att bita ihop! (hade jag vetat att min sovmorgon skulle ryka hade jag dock inte anmält mig.........)
Åker till skolan och skriver G på ett matteprov, får lite massage, åker hem.
Inte ens svårt ;PppPPpPppPp Blir till att köra pump och prova på nya jamen också!
Avslutar kvällen med tv-spel hos Loysan! Vi skiter i att hela Falköping ska ut på Fredag, och firar in lovet med super mario istället.

Om någon nu skulle bry sig lixom :DDD

jag måste börja sminka mig igen, och sluta se ut som en zombie..... hard work work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0