wooho

Igår var en sjukt mysig dag med påskmat och släkt och godis. Det var awesome!
På kvällen kom lite coola katter hit o chilldrack, och sedan blev det terrassen för att skaka rumpa...
Att betala 100kr för att stå utanför 75% av tiden är ju skitvärt, hehee.. Fast kul hade jag!

Dock blev det som alltid lite bråk, men det löste sig tillsist :)
När jag hade tappat känseln så kom en very snäll person o körde hem mig, tack!
Så spenderade jag någon halvtimme i telefonen, ehehhe, o sedan somnade jag direkt när vickan, malin o emanuel drog hem.
En helt ok kväll, inte top 3, men ganska najs ändå!

Idag blir det att gå till mamma och plugga! Och min träning var inställd, så går upp och kör igenom nya stepen o sedan går jag och hänger med lite c00la katter ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0