8km

Jag ska, innan Söndag, prova att springa hela hälsoslingan här i stan.
Det blir strax över 8km, jag har sprungit 4,8 som mest i sommar... Men eftersom jag missar löpträningarna på torsdagar med gymmet (bodystep samtidigt <3) så måste jag köra lite själv. Blir inga intervaller och så för min del, men ska nog klara mig ändå, bättre än inget lixom!

Jag nöjer mig om jag lyckas springa 5 och gå resten nu i veckan, men ska verkligen försöka mer än så. Annars får det bli senare i veckan.
Jobbigt bara att det kommit ny snö, får glida runt ist! 
Men om jag bara springer skitsakta så BORDE jag klara det, med tanke på hur mycket annat jag gör på gymmet oså...

Är skittaggad, hahaha!
RUN BITCH RUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0