chips

Jag är så chips-sugen så jag kan dö!!!
Skulle göra vad som helst för lite chips, precis vad som helst..
Mest sugen är jag på kebabchipsen (åh så goda<33) men skulle även vilja prova chilicheese och cheeseburgarchipsen. Jag dregglar helt seriöst av bara tanken.
Dock åt jag som en kratta igår, inte helt okej.. (muffins <3) Och ska ju ligga heeelt still i Sala hela helgen + att det brukar bli rätt så skräpig mat när jag är där så jag borde.inte.!


MOTIVATION VAR DET JONNA, MOTIVATION!

Ne fuck this, efter passen ikväll drar jag till Willys o köper mig ena påse, eller två.
NEJ JONNA..

Kommentarer
Postat av: Carolina

Man lever bara en gång Jonna, så självklart att du ska få äta lite skräp mat iblan, du som tränar så mkt ändå :D pusss o kram pudding!

2012-02-15 @ 23:33:19
URL: http://ckjellander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0