Funktionellt

jag är helt slut.
Det blev något av de svettigaste step-passen någonsin! Jäklar vad vi körde, bra där tjejer!!
Sedan fick Emma med mig på något som hette funktionellt, har aldrig varit på det innan och visste knappt vad det var så var lite halvloj i början, men det vände fort...
Fyfaaaaaaan rent ut sagt, min kropp bara skrek och illamåendet kom både en och tre gånger. Det var HELT underbart!!
Emma triggade igång mig rejält ett tag och fyfan vad fint det passet satt.
Får bli fler gånger..
Nu har jag ätit, massor!
Ska läsa lite och sedan dra på en film eller två.

Imorgon börjar jag halv 2, kl 09.00 går bussen mot gymmet!
Blir lite core och yoga, kan min kropp behöva efter dagens pass.
Dessutom är det zumba-party imorgon = 2h dans! WOOHOO

JAG ÄR SÅ PEPP PÅ LIVET JUST NU, VILL BARA HA MER MER MER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0