inget mer godis

Måste lyckats bra igår...
Idag klagade minst 50% av klassen på den enorma träningsvärken i vaderna osv.
HEHE ME LIKE!
Det jobbiga är att jag själv också har träningsvärk, dock efter combaten som blev tuff igår, me like där med.

Snart ska jag ta min mörbultade kropp och min enorma huvudvärk och dra mig upp mot gymmet för att köra skiten ur ett gäng härliga motionärer!
Alltid lika kul! :D
Sedan ska jag äta den sista chokladen på länge.. HJÄLP!
Jag och pappa kör godisförbud, den som äter godis först förlorar.. och vem vill va en looser lixom.. hahaha!

Nerå, men det ska nog gå bra, bara jag lyckas vänja kroppen att inte få i sig socker daligen!
Nu jäklar ska jag åka och storhandla någon dag med, bara massa nyttigheter
mmmhm kesella <3

Blir bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0