pank

Beställde nyss hem en sak jag verkligen behöver till fånen, o det blev dyrt!
Jag måste sluta använda mitt kort.. ska införa kortförbud i 2veckor tror jag.
Funderar seriöst på att inte ens ta med det till Sala, sluta handla Jonna! Denna månaden var pengarna slut efter dryga 5 dagar, ändå har jag handlat träningskläder, jeans, skivor o massa annat för dryga 2000kr (om inte mer?!) (o det är alltså mina körkortspengar som ryker)
Eller ah, jag fick göra vad jag ville med pengarna, men att lägga dom på körkort kändes ju ganska lägligt.. Tror jag måste söka sommarjobb!

Blev iaf inga chips, tur det! Var inte ens sugen efter mina 2 monsterpass. Combaten var underbar idag och jag kände hur energin bara flöda! På pumpen lyckades jag även lägga på vikter i 3 låtar, det känns megagött!
JAG VILL TRÄNAA, men istället ska jag sitta på ett tåg imorgon, woho..
Aja, what 2 do!

Livet känns ändå helt okej och jag ska snart krypa ner i bingen för ska på spinning imorgon kl 7!
Woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0