planera

I veckan ska jag;
Läsa min Engelskabok som är SVINBRA!
Öva massa sång
Sjunga på en konsert (första gången jag är på scen på cirka ett år?!)
Köra på en comeback på gymmet
Gå på bio med Jossisen
Ha två lååånga sovmornar (fast sabbar ju dom för att träna, men ändå!)
Hålla i mitt pass med världens bästa motionärer
Få ordning i lägenheten
O detta tills på Fredag, jag är så nöjd med veckan, ska nog allt överleva till lovet!

Har typ 2 läxor denna veckan + en redovisning jag måste börja på
Värre är det inte!
På lovet ska jag plugga med måtta (det är ju ändå lov lixom..)
Sedan ska jag träna som en galning, tror jag följer Emma W's exempel och flyttar upp till gymmet under den veckan ;) hehehe!

NU KÖR VI, MOTIVATION ÄR VAD DET HANDLAR OM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0