t-r-ä-n-a


Haha ja, ni förstår nog vad jag gjort idag..
Jag förstår inte, jag har sån jäkla motivation till allt som har med träning att göra för tillfället, bara kör o kör o kör och slutar aldrig skratta. Står där med värsta lyckliga flinet på läpparna, pass efter pass.
Annars idag har jag dessutom ätit ca 7 gånger tror jag och haft en svenskalektion.
Tog ett låååååååååångt bad när jag kom hem för en stund sedan, det satt riktigt fint!
Ska snart läsa igenom det vi har prov på imorgon, ops!

Undra om läraren tycker det är en ok ursäkt att man tränat så mycket att man inte hunnit plugga? haha..
Ne ska ta ikapp en del plugg i helgen har jag tänkt, och träna lite givetvis! Och städa och komma ikapp här hemma, lägenheten har lixom fått komma lite i tredje hand nu ett tag..

WOOOPAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0